Vecka 25



Om 15 veckor är det jul...
Orkar inte publicera några tidigare jämförelsebilder men de finns här.
Magen har sina tillväxtperioder och just när jag tycker att jag vant mig vid min nya storlek så skjuter den i höjden (framåt) igen och jag stöter i allt innan jag vant mig och det hela efter någon dag kan börja om igen...
Har  en önskan am att Mattias ska komma med ett vettigt namnförslag denna gång eftersom jag yttrade "Mio" men än så länge verkar han nöjd med vad jag föreslår. Just nu lutar jag mer åt "Viktor" än "Jonathan" (igen), mest för antalet stavelser och fula smeknamn som jag är rädd att Jonathan skulle innebära, men än finns ju tid till att tänka... nästan 7 månader mer precist eftersom namnet inte behöver registreras förrän barnet är 3 månader gammalt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Viktor är fint. Alvin kommer få dåliga smeknamn, men han kan ju alltid kallas Bosse, det är bra!

2008-09-08 @ 16:31:36
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0