Mina vackra, nygifta vänner och mer än så


    
   

BIlder från gårdagen då förstås. Bra dag, mycket bra fest med god mat, bra musik (även om jag tyvärr var alldeles för trött och öm i ryggen för någon dans) och trevligt sällskap. Nästa gång hoppas jag en aning på att det ska vara min tur...

  

Kortet och presenten från oss med en delvis glasserad lerskål för synen, en massagekaka för känseln, en cd-singel (Om du lämnade mig nu med Lasse) för hörseln, ett gotländskt kärleste för smaken och en lustgivande doftolja (för värmeljuslyktor) för lukten.



Halvtid av graviditeten imorgon (eller iaf 20 fullgångna/genomlidna veckor). Lika länge till och sedan får Mio sin (förhoppningsvis) älskade lillebror. Jonathan känns färdigövat nu, Mio har än så länge lite svårt för att säga det så han säger bara "Jonas", inte bara därför tror jag att det kanske gör det sig bäst som bara ett mellannamn.

En bild av mig och en i de nya jeansen och en på lillebrors björnoverall. 

  

Vecka 5, 10, 15 och 20...
   

MItt liv på landet går vidare och som det går att läsa mer om i husbloggen så går renoveringen framåt. Vi trivs, badar (inomhus) och slåss om att dra hårdast i vårt nyinköpta dubbeltäcke (felköp men inget dumt sådant, skulle ha varit Mios enkeltäcke), Svärföräldrarna är fortfarande på semester så jag har ostört bänkat mig framför tv4:as underhållningsprogram medan M leker motorlekar med sin bror.

Kommentarer
Postat av: Stina

Mycket snygga jeans! Och paket! Och mycket fin mage! Vad spännande att se vad det är för krumelur som finns där inne, om han är lik Mio eller inte, osv. Arvid kan säga Johanna om man säger "JOOhanna" före honom, annars envisas han med att kalla henne Hanna. Hoppas det ändras för det är ju Johanna hon heter... :o)

2008-08-10 @ 17:41:47
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Sandra

Fint fint fint! Allt är fint! Och jag blir avis ;-)

2008-08-10 @ 18:24:22
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Stina

Glömde förresten svara att ni är mycket välkomna att hälsa på! :o)

2008-08-10 @ 22:02:29
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Klara

Fucking amazing att jag ska bli moster, igen! Såg ut att ha varit ett fint bröllop, himla fin klänning Anna hade.

2008-08-11 @ 01:49:49
URL: http://imissyouimpregnant.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0