Snart dax för lunch.

Jag ska göra klart diskussionsdelen till grupparbetet, "ska bara" först... Den är förresten ganska klar, tillräckligt med text och referenser, men justeringar i meningsbyggnader och styckesindelningar och sånt blir det varje gång dokumentet öppnas, så det känns inte så brådskande. Tyvärr är jag lite rädd att jag blivit lite för kaxig mot mig själv också så att jag tror att jag skrivit ett bra arbete redan och därför inte känner för att jobba med det så mycket som jag borde. Jag skulle vilja städa istället, nästan så att jag känner för att putsa fönster, men idag är det ju sådär äckligt kallt igen och dessutom borde jag pasas på att skriva nu när Mio har veckans sista dagisdag.

Födelsedagen igår blev lyckad, Mattias gav mig inga pengar/presentkort eller ens något grattiskort överhuvudtaget, men... Han sade sig vilja följa med mig när jag ska köpa jeans, både som smakråd och plånbok, så jag hoppas bara inte att han pekar på första bästa för att det ska bli klart nångång! Han hade inte gjort bara en utan två tårtor, den ena med bara grädde, maränger och godis och osm han ansåg var lämpad för GI-diet... och hade jag hållt mig till bara grädden så kanske, men igår åt jag allt. Idag tänker jag däremot inte äta annat än möjligtvis lite grädde av det som återstår... Svärföräldrarna kom och åt av tårtan de med, och efter att vi ätit jättegod pizza på hotellet så kom även Bertil och uppvaktade. Dagens avslutades sedan med bland annat massage och ett telefonsamtal från lilla mamma.




Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-03-12 @ 19:57:55
Postat av: Anonym

Vilken fin bildkavalkad!



Välkomna på lördag.

2009-03-12 @ 20:00:42
Postat av: Mamma

Mamma kommenterade 2 ggr nyss!

2009-03-12 @ 20:02:21
Postat av: Stina

Vad snällt av honom att göra en GI-tårta! :) Och shit vad det såg gott ut med pizza! Ser ut som du hade en bra dag.

2009-03-13 @ 10:50:23
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0