Trodde jag ja...

Men jag tog mig inte bara iväg för träning, jag körde ifrån en vit 740 i backarna upp till Bispgården också. Jag är inte helt säker på att han i bilen bakom förstod att det var tävling men han hann ifatt mig så snabbt att jag bara var tvungen att visa att bruttor i kombibilar minsann kan vara allt annat än som om de kört Skoda Felicia (det finns ingen bil jag har så mycket långsamma fördomar om som de, på andra plats kommer Citroen ZX och på tredje BMW, men av en helt annan anledning).

Nu tror jag däremot att det är slut med skryt för ett tag, erfarenheten säger mig att det flyt som jag haft idag inte kommer oftare än tillståndet "tropisk sommar" i Norrland...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0