Temperatur ute: -3,3. Inne är det för tillfället 19 grader varmare...

Viktor sov mellan 21 och 06.30 inatt, oavbrutet! Så fast vi vuxna kollade klart på Beck var vi inte särskilt trötta när barnen gjorde morgon och såhär tidigt var det längesen jag var duschad, klädd och nyäten senast. Har nu bänkat mig vid köksbordet med dator, böcker, högar av papper och någonstans under allt det även en penna. Jag har tänkt mig få till någon sorts ordning bland allt som jag samlat på mig av tankar och reflektioner till grupparbetet och den enskilda diskussionsdelen. Mattias har dämpat musiken men han har fortfarande inte bytt låt utan lyssnar på något om att inte kapa falukorv med motorsåg när man har druckit sprit... inga barn hörs heller så det är väl bara att sätta igång med pluggandet medan ro är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0