Summering mars:

* Jag har för första gången ever börjat med regelbunden träning och efter en månad masar jag mig fortf iväg 3ggr/v. Faktiskt så går det liiite lättare för varje gång.

* Jag har exprimenterat med min kost och har efter en rivstart nu landat i "lagom är bäst" med mer grönsaker och mindre kolhydrater (och sötsaker givetvis) än tidigare.

* Jag har (gissningsvis mycket beroende av ovan nämnda åtgärder) gått ner ungefär 1,5 kg och står nu någonstans mellan 59 och 59,5.

* Sist men inte minst har jag också påbörjat min "karriär" här i länets östligaste regioner genom min praktikplats (tillämpade studier) i kommunens gula tegelbyggnad. Har bland annat hälsat på kommunalrådet.

Gissar att året inte kommer att innehålla fler månader med samma förändringsgrad, men man vet ju aldrig...

Kommentarer
Postat av: Stina

Bra jobbat!

2009-03-31 @ 10:43:10
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0