Solen skiner och det är helg.

Jag har varit och tränat (för första gången inför "publik" - en annan som tränade samtidigt) och sitter nu och väntar på att det ska bli lunchdax. Sedan bär det av västerut med ett vernissage på Hammarn som en bybo deltar i och sedan ett snabbstopp i stan för inköp av vit högblank inomhusfärg och blöjor. Sedan åker vi till mamma och pappa i Offerdal och hälsar på tills imorgon. Det blir Viktors första besök hemam hos sina morföräldrar. Eftersom vi saknar SVT1 och 2 så kanske jag faktiskt får se melodifestivalen också, delfinaler och andra utdragna tillställningar är inget jag saknat men just ikväll tittar jag gärna.

Imorgon kväll väntar middag på stan med Anna (födelsedagstradition) och därefter tre heldagar i stan för att göra klart grupparbetet. Ska även hinna träffa Meena och sola lite, så om jag inte bloggar har jag mina skäl...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0