Solen skiner inte alls så starkt som igår när det var vår i luften, jag var i stan och Sandra bjöd på fika.

Jag skrev in mig på gymmet idag!
För mig som aldrig tränat förr så är vissa av maskinerna ett stort mysterium men jag får väl snegla på andra... Tydligen finns ett 50-tal inskrivna medlemmar men jag var ensam när jag var där och tittade. Förstod iaf tillräckligt för att kunna träna ben, armar, mage och kondition så i eftermiddag ska jag göra min premiär. I stan igår köpte jag ett par slimmade träningsbyxor så att jag ska slippa träna i några sunkiga mjukisar. En sport-bh äger jag iaf men jag kan ju inte påstå att den är särskilt välanvänd.
Om drygt fem månader blir det Grekland, vi får väl se om träningsmotivationen håller i sig tills dess!

Jag ska ge mig på att laga fylld paprika till middag idag (paprika är något jag efter nästan 24 år försöker lära mig äta) och Mattias har gulligt nog köpt bröd med lågt GI efter att jag börjat prata om att dra ner på kolhydraterna för ett tag. Tänk så mycket mer sporrande det känns med någon som står bredvid och håller tummarna för att man ska lyckas!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0