Schlagern

Jag höll på låt 6 och 11, och vilken låt vann? Jo, 11:an. Tror att dte är första gången jag kunnat stoltsera med att ha samma smak som de flesta andra. Följdfråga: är även det ett tecken på min stigande ålder?

Låten var väl inte någon schlager precis men finns "riktiga" schlagers nu för tiden? Hon var helt klart minnesvärd iaf. Den absoluta favoriten är Lasse Lindh som just nu spelar live i p3 på min mobil, men den smaken är jag nog ganska ensam om eftersom han aldrig kom till final och jag inte heller hörde låten förrän efteråt.

Och om mina älsklingar läser detta så ser jag fram emot onsdag, (fast även att hinna med mig själv fram tills dess)! Ni är absolut värda att längta efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0