Prisa skatt-återbäringen

Det verkar som att alla får tillbaka på skatten i år. Kanske är det ett sätt från det statliga för att få igång ekonomin igen... I mitt hushåll får vi runt 10t och det räcker ju både till fickpengar i Grekland och nya sommarfälgar till 9-5:an. Jag vill ha originalfälgar av nedan nämnda slag men eftersom de ska på om bara några veckor så får vi lägga ut av renoveringspengarna så länge och (jag) hoppas på att hitta några på lämpligt avstånd (de på bilden fanns i Småland).


Jag är lite allergisk mot dagens barnprogram där namn som Ink-onken figurerar, men något jag fastnat för är Amigo så snart ska jag bänka mig med min äldste son, som för övrigt börjat fråga efter glass, saft, skorpor och annat mindre nyttigt i tid och otid. Tack och lov är det än så länge bara undringar och inte tjat.

Kommentarer
Postat av: Klara

Haha what!? ska ni lägga pengar på fälgar? gosh alltså.

2009-03-29 @ 12:37:34
URL: http://www.impaktrecordings.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0