Och så sover nu äntligen de båda så sött

Fast Viktor kommer snart att vakna igen för att äta sin kvällsmat, få på sig pyjamasen och bäddas ner i vagnen. Sen så... Jag köpte hårfärg igår men då Mattias nu i eftermiddag välunnat åkt till Sundsvall (i min bil) med sin bror och dennes kompis så får det nog vänta tills imorgon. Istället hoppas jag kunna ägna "en plats i solen" (Liza Marklund) en stund innan dagen är slut. Jag förhandlade mig till en kort, kort powernap medan Mio såg på barn-tv intill, innan kvällsfikat så nu har jag åtminstone återhämtat en del av de krafter jag gjorde av med tidigare idag. Mitt mål med träningen har numera bytts från att ha handlat om en snyggare kropp till att jag om några månader ska kunna skratta åt hur lite jag orkade med idag! Sanslöst dålig kondis här då...

Mio ville förresten att jag skulle sjunga Bolibompalåten nu ikväll och sedan skulle ville han förstås att jag skulle sjunga den om och om och om och om igen...


Mattias dator har inget fotoredigeringsprogram men det är i första hand Viktors härliga lår och inte hans ögon som jag ville få dokumenterat...

Kommentarer
Postat av: August

Tjocka låren på lillkillen men akta så inte dina lår blir som hans. DU måste fortsätta träna, med fylld vattenflaska för det är då det kan vara roligt!

Jag vet att det kan ta emot, vissa dagar ville jag inte ens gå på gymmet men NU är det så skönt!

2009-03-04 @ 19:45:04
Postat av: Stina

Men hjälp vad söt han är den lille Viktor!!!!

Vad duktig du är som skrivit in dig på gymmet!

2009-03-04 @ 21:17:00
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0