"Jag talar ut"

Satt med lillebror och tittade på "den rätte för Rosing" igår. Bra program där, kanal 5 (ironi, of course). Fick genom radion i morse veta att jag tydligen godkänt användarvillkor för denna blogg som innebär att jag ej får syssla med förtal, så närmre än så tänker jag inte uttrycka mig kring programmet som jag aldrig kommer att lägga min tid på att se igen.

Mina nätter i stan är avverkade och med den där förtalsklausulen i bakhuvudet tänker jag enbart kalla min far för bekväm och inte lat, men på grund av honom har jag sovit på ett resårlakan i fel storlek på tre lagom stora soffkuddar men som ständigt glidit isär de senaste nätterna eftersom resten av soffan inte fått prioritet på att tas till stan tyvärr. Både den och andra anledningar gör därför att det ska bli skönt att om några timmar få sätta sig på bussen hem. Innan dess ska jag dock både hinna jobba lite med min diskussionsdel, sola och inhandla ett par tjusiga gummistövlar att ha när hela vår gård snart förvandlas till en enda stor lervälling. De senaste dagarna har lite shopping gett mig två linnen, en kortärmad skjorta, en kofta och en Nike-fleeceträja för omkring 340kr, samtidigt som jag nästan sparat det dubbla! Ljuvliga reor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0