Imorgon bär det av till Sundsvall igen.

Min studiegrupp har varit och hälsat på och vi har förberett oss inför morgondagens seminarie. En viss skeptism uppstår numera allt oftare när jag tar fram kameran. Det tycks finnas en rädsla för att bli "uthängd" i bloggen men jag tycker om att fota och fotar så mycket mer än det som hamnar här. Jag försöker att respektera att alla inte är lika positivt inställda till publicitet, dock tyckte jag att denna bild såg så kul ut att jag inte kunde låta bli... Hoppas att hon bakom "tanken" på diademet inte misstycker! För oinvigda så ska vi i vårt seminarie spela upp sketcher i ämnet ledarskap och vad som kännetecknar ett gott resp. mindre gott sådant.


I övrigt har dagen bjudit på ett intressant möte på primärvården där representanter för kommunens största arbetsgivare fanns på plats för diskussioner och information kring bland annat rehab-kedjan. På måndag börjar praktiken på riktigt, men först Sundsvall som sagt. Skola, en tur på stan och IKEA för att inhandla fler kaffekoppar nu när vi bestämt oss för att ha dopfikat här hemma.

På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0