De första timmarna som 24-åring



För 24 år sedan och alldeles nyss.


Eftersom jag är av åsikten att allt som kan firas ska firas så lyxar jag förstås till det ordentligt när jag äntligen har födelsedag!
De barnsliga sidorna växer inte bort trots att ålderdomen nalkas mer och mer för varje gång. Min 24:e (eller räknas det som den 25:e?) födelsedag började bra med en mysstund med Viktor som också firar 2-månadersdag. Mattias och Mio gjorde under tiden i ordning frukost och kom sedan och sjöng för mig. Dagen till ära finklädde jag sedan mina småkillar och fick dem att snällt ställa upp på syskonfotografering.  Viktor har skjorta och jeans för första gången, bägge ärvda från Mio och som fortf är lite för stora, men men... Mio som är på dagis nu fick använda en av sina nya t-shirtar istället. När Mattias skjutsade upp honom lade jag en ansiktsmask och placerade mig i badet med ett stort glas citronvatten och bra musik. Viktor sov snällt hela tiden. Nu är jag bodybutterinsmord, klädd, sminkad, kaffedrucken och portad från köket där Mattias håller på med någon slags tårta...



Kommentarer
Postat av: Stina

GRATTIS igen!!! :) Verkar vara en bra födelsedag so far.

2009-03-11 @ 12:32:31
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0