Den 365:e dagen som 23-åring.

Så ska både Gina Tricot och Vero Moda öppna butiker i/på ex-Domus i höst. Inte dumt alls... Lagom till födelsedagen imorgon har jag önskat mig pengar till ett par jeans men de får nog inhandlas på någon av de "gamla" affärerna, eller i Sundsvall. Jag har önskat mig massage också, och det ryktas om att jag ska bjudas på middag på pizzerian. Efter den senaste tiden med minimalt kolhydratsintag så vattnas det redan i munnen. Och tänk vad gott med tårta! Jag har gjort det jättebra som lyckats hålla mig bättre till denna diet än vad jag lyckats hålla mig till någonting tidigare, men det finns ju ändå en gräns...

Jag har varit och tränat för tredje gången, det går bättre och bättre. Blodsmaken är borta och jag har ökat på tiden på "joggingmaskinen" med hälften, så nu ska jag sluta plåga mina läsare med detta i inlägg efter inlägg. Och detsamma gäller nog dieten får jag hoppas.

Karln är på ingång så det är väl bäst att börja med pluggandet istället...

Kommentarer
Postat av: Klara

Tränar du?

2009-03-10 @ 14:10:39
URL: http://www.impaktrecordings.com
Postat av: Marianne

Det låter som att du fikar alldelens för lite och tränar alldelens för mycket :-)

2009-03-10 @ 15:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0