Vardag igen

Övergav mina älsklingar i dubbelsängen i morse och åkte på skolan och jobbade på med gruppen och studiearbetet. Förhoppningsvis blev jag lite klokare inför fredagens tenta också. Trött och matt i kroppen men annars mår jag förhållandevis bra. Kaos här hemma dock, säckar, påsar och kartonger överallt inför helgens flyttlass medan Joel börjat installera sig med sitt. Har inte så mycket annat att dela med mig av, förutom mina skönheter på bild då förstås...

...eller förresten: Mio har lite svårt att komma i håg att lillebror heter Viktor så när han klev upp med mig imorse och Viktor låg i sängen med Mattias (vilket Mio inte såg) så kom han och frågade var Hugo tog vägen (han fick för sig att lillebror skulle heta det när han var hos sin mormor och morfar, de säger att ingen lurat i honom det men jag har mina tvivel). När jag sedan spännde fast honom i bilen bredvid basen till Viktors bilstol så kommenterade han att där skulle Doktor sitta. Han är så kul! Och fin i sin nya Saab-tröja! Lillebror har lite att växa på sig innan hans passar... 




Kommentarer
Postat av: Marianne

Vilka Mysproppar!!

2009-01-14 @ 17:01:07
Postat av: mormor Lena

Njut av "smågubbarna" för småbarnstiden går såå fort!

2009-01-14 @ 18:29:33
Postat av: mormor Lena

Njut av "smågubbarna" för småbarnstiden går såå fort!

2009-01-14 @ 18:35:20
Postat av: jane

http://www.bloggsurfa.se/inloggad.php?action=signup&ref=sladdertackan1

2009-01-14 @ 18:40:34
Postat av: Stina

Haha, "Doktor" var ju roligt. :)

2009-01-14 @ 19:00:47
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0