I väntan på att den Ipren jag svalt ska börja verka

Tillbringade eftermiddagen på stan i hopp om en uppdaterad garderob men efter att ha fyndat en svart handväska och en mössa i samma färg så tog det stopp. Brunt matchar inte så bra till de nya svart/lila reebokskorna och de flesta av mina accesoarer går just i brunt så det krävdes lite förändring. Passade även på att starta ett sparkonto till Viktor och att dejta med min sambo (som jag just då älskade mer än just nu, men det återkommer jag till), bananer, en kompisglass och ett veckans erbjudande (kaffe och pistaschbulle) på Domus café. Mattias beställde tid för synundersökning och jag hann under tiden återigen inse att ett par nya glasögon vore på sin plats, så nu har jag beställt hem provbågar än en gång.

Provade ett antal jeans på stan också (fast det egentligen var tröjor jag borde ha tittat efter) men inga satt som jag ville och jag försökte tänka positivt, att det är lika bra att vänta tills jag fått lite mer av den kroppsform jag eftersträvar men jag kom sedan hem med begynnande huvudvärk och lyckades verkligen inte med att rensa råa kycklingklubbor så nu är jag inte lika positiv längre. Mio är dessutom, som de flesta andra barn antar jag, väldigt lättretlig och varken Mattias eller Joel kan låta bli att utnyttja det så snart kommer jag seriöst att börja fundera på att rymma hemifrån.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0