Tillägg

Kände att det förra inlägget behövde förklaras lite. Det är inte så att jag ångrar att jag fortsätter plugga istället för att vara föräldraledig, det är bara morgondagens tenta i ett ämne som alltför mycket liknar filosofi som inte alls faller mig i smaken. På måndag startar en ny kurs och det motiverar fast samtidigt innebär det att det bara är tio veckor kvar tills praktiken som jag ännu ej hittat plats till.

Min hemmaman klarar sig riktigt bra här hemma, just nu med näsan i kylen, i färd med att sortera vad som ska med i flytten och vad som kan lämnas till Joel. Han har packat åtskilliga kartonger och slutade han bara fråga mig om var och varannan sak som han hittar så vore det perfekt. För stunden fungerar det utmärkt att sitta här och surfa (har iaf en flik plugg öppen) medan Viktor sover intill och jag bara behöver hosta till lite om han råkar bajsa eller bli hungrig. Hittills har han dock inte krävt så mycket uppmärksamhet att det stör mig i mitt men i det långa loppet ska det bli skönt när vi bor i hus och jag kan stänga in mig i köket emellanåt...

Skoldagen får härmed anses avslutad och tentaskrivandet lämnas åt sitt öde. Dax att hämta hem Mio för en stunds duplobyggande eller vad han nu kan tänkas ha lust att hitta på.

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha, ja den är misstänkt lik en viss (snyggt designad) body som Arvid bar... ;)

Jag förstår att det är svårt att plugga med en sån liten sötis bredvi! :)

2009-01-15 @ 16:56:08
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Stina

"bredvid" ska det såklart vara... :P

2009-01-15 @ 16:56:49
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0