The result

Fick veta hur den senaste tentan gick idag, 21 av 39 hade inte klarat den...
...lyckligtvis var jag inte en av dem utan hade klarat mig riktigt bra trots att det bara var 5 dagar efter Viktors förlossning. Men som Marianne sa, "det är ju omöjligt att vara nyförlöst var femte vecka", lyckligtvis väntar nu inga fler tentor förrän till hösten!

Hade Viktor med mig på skolan idag och han var vaken i tre timmar, jag som hade för mig att spädbarn mest bara sov...
Nu har Mattias gjort köttfärssås och det är sedan Joels tur att diska.

Kommentarer
Postat av: Stina

Grattis till tentaresultatet!! Det gjorde du bra!!

2009-01-29 @ 18:07:47
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Catherine

Jättestort grattis. Hoppas du blir firad där hemma med något riktigt gott. Det är du verkligen värd för det är inte vem som helst som klarar tenta och barnafödande samtidigt. Wow säger jag bara. kram

/ Catherine

2009-01-29 @ 19:50:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0