Promenixus

Jag har gjort en grovplanering av den kommande månadens studier och redan innan lunch var dagens planer avverkade så jag unnade mig sedan en stunds promenad med Viktor i riktning mot Bispgården och efter trekvart nådde Mio och Mattias ifatt mig med bilen för en gemensam tur till affären men innan dess hade jag nästan tagit mig ner till älven, för de som vet hur trakterna här omkring ser ut. Foglossningarna hindrar mig fortfarande från att gå i den takt jag skulle önska men jag är mycket nöjd med dagens insats och över att kunna vända mig relativt smärtfritt i sängen om nätterna igen.

Helgen har börjat med tacos hos svärföräldrarna och sedan har jag avundsjukt tittat på när Mattias och sönerna badat (jag får ju inte bada än men ska ta igen det så snart jag kan).

Viktor fick en tänkbar framtida klasskompis igår också då en av Mattias kompisar fick en dotter och i vår omnejd (de bor för långt bort för att räknas hit) har det enligt BVC redan i år fötts tre barn (inkl Viktor), kul, kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0