Och hur lätt är det att plugga med detta intill?


Jag är riktigt omotiverad till att läsa mer inför morgondagens tenta. Det spritter i kroppen och jag har tagit en promenad i solen, kanske gav det för mycket energi?! Tittar på en gammal tenta och istället för att ta reda på svaren till frågorna jag inte kan så ber jag en tyst bön om att de inte ska komma imorgon. Det känns lovande...

Syster Klara har varit på besök och Viktor fick en likadan "telefonpyjamas" som Mio fick i julas. De kommer att bli jättesöta tillsammans, när Viktor väl växer i storlek 68...

Fikadax kanske? Åtminstone en smörgås vore nog på sin plats för Joel ska laga oss middag (jag har stått för den biten tre dagar i rad nu) men det skulle bli ganska sent.



Viktor blev förresten 100 timmar gammal tidigare idag!

Kommentarer
Postat av: Catherine

Viktor är verkligen urgullig. :-))



Det är Mio också såklart men de är så nuttiga när de är bebisar.

2009-01-15 @ 20:30:18
Postat av: Anonym

2009-01-15 @ 21:09:15
Postat av: Anonym

Vilken gullig liten pojke, som fått blomma av någon!

2009-01-15 @ 21:11:09
Postat av: mormor

Kan han redan läsa, gullpojken?

2009-01-15 @ 21:12:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0