Och det enda som tycks ha kommit bort i flytten är batteriladdaren till kameran

Är ganska säker på att jag packat ner den och att den är här någonstans - men var?! Jag har hittat reservbatteriet iaf (det som laddar ur sig så snabbt) så än är inte läget akut men imorgon åker vi till stan igen och är den inte där så blir det gissningsvis en vecka med ganska många svordomar (och tillfällen som jag hade velat föreviga)... 
Ska strax testa hur pass snabbt internet vi skaffat oss för 381 bilder från augusti och tills nu ska laddas upp för framkallning så att jag åtminstone kan tömma minneskortet på kameran sedan.



Annars har jag "bakat" (med ICA:s färdiga botten) blåbärstårta idag inför många kombinerade anledningar att fira med den egna familjen och familjen-in-law sedan.  Har också åkt varv efter varv runt vår gård på skoter med Mio och Mattias på släp och på släpet med Mio medan Mattias kört. Viktor har hela tiden sovit sött i vagnen och gör så fortfarande så jag ska sätta igång med uppladdningen av fotona nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0