Med betydligt bättre humör och härliga ungar

Joel har bakat pizza med salami och en stark kopp kaffe på det har nästan botat den envisa huvudvärk som förmodligen kommer sig av att Viktor och vi andra inte riktigt har samma uppfattning om vad som ska gälla nattetid. Jag sov en stund efter att ha lämnat Mio på dagis men tydligen inte tillräckligt. 




Mattias och Mio hade lika liten lust att gå på stan i eftermiddags som vad jag hade att gå på Jula så vi delade på oss och när jag sedan kom hem hade Mio startat en insamling för att ha råd att köpa sig en skoter, han hade fått en krona av sin far och fick sedan en och femtio av mig. Därefter berättade han stolt att han skulle köpa Mattias´skoter för femtioöringen och Bertils för en krona! Däremot hade han inte alls lust att posera på bild men att låta Viktor mannekänga i sina nya (lite stora) kläder som jag reashoppat idag var betydligt lättare. Jag fyndade även till mig själv både i form av både en stor och härlig kofta, en tunika, en tunnare tröja med 3/4-ärm och två par trosor, så det känns som sagt betydligt bättre idag än igår.




Kommentarer
Postat av: Stina

Vad gulligt att samla in pengar! :)

2009-01-28 @ 18:09:56
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0