Lång dag?

Vaknade vid 05.30 och insåg att det där med att somna om ändå inte skulle fungera, så jag steg upp.
Inga barn att orka underhålla eller andra inbokade aktiviteter under dagen, så vad ska jag med sömn till...? Börjar inse hur farligt det faktiskt är att bara gå hemma hela dagarna och tappa allt vad rutiner och "normalt" liv kallas, men nästa vecka tar vi nya tag, inga fler sovmorgnar eller utemiddagar, ingen mera depp. 
 
Har pillat med designen och hoppas att jag nöjer mig såhär ett tag nu.

Tenta om en vecka, Sundsvall om 10 dagar, bebis kvar i magen... Gissa om jag börjar lessna...?
Vi var alla alldeles för optimistiska:

26/12 Marianne
28/12 (BF) Andreas
29/12 jag

30/12 Viktor
31/12 mamma
1/1 August (som första bebis) och pappa
2/1 Joel och Anna-Karin
3/1 Stina, "A" och Mattias
4/1 Julia och Sandra
6/1 Ulrika
7/1 Klara, som för övrigt gissade rätt förra gången...

Funderar på om jag kanske ska ge sömnen ett nytt försök ändå.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Ja och ven var superoptimisten av oss alla?! :-)

2009-01-09 @ 08:23:01
Postat av: Stina

Jag lider med dig! Men det där med rutiner nästa vecka kanske ni får tänka om på, jag tror att bebisen kommer inatt (eller så önskar jag det för din skull...eller att den kommer typ NU). :)

2009-01-09 @ 09:45:50
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0