Jag vill ha hem mina barn!

Vad gjorde jag innan jag fick barn? Efter att ha varit barnfri ett dygn nu så klättrar jag på väggarna. Även om Mio förmodligen sover och garanterat hade gjort det om han var här så hade jag iaf kunnat gå in och titta på honom och höra hans små suckar till andetag och själv sucka över alla de leksaker han inte städat bort under dagen, men det är inte roligt när det är städat och sängen hans varit bäddad alldeles för länge! Och jag vill att han ska få sitt syskon! Jag vill att smärtan ska komma någon gång så att jag vet att det bara är en fråga om timmar innan den tar slut - och att jag då förhoppningsvis (lite smittad av mammas oro och nojjor över att något ska gå fel, och säker kan man ju aldrig vara...)ska ha en ny liten människa på mitt bröst som jag ska älska och sakna lika högt.

Hittade en serie på tv8 med Robson Green som lyckats stilla mina sinnen en aning men annars är jag outhärdlig, både för mig själv och andra med min ratlöshet, mitt gnäll och min önskan om värkar eller vattenavgång. Stackars älskade Mattias.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0