Jag vet att jag generaliserar, men...

...alla säger att bebisen ska komma när som helst - men han gör inte det. Inga tecken på att något någonsin kommer att starta.
...alla skrattar åt mig när jag säger att jag inte har tid att föda efter måndag eftersom jag ska tenta på fredag och åka till Sundsvall veckan därpå. Är det så jävla konstigt med folk som vill kombinera familj och studier?

Dålig dag idag. Jag är fruktansvärt lättretlig och lämnade därför Mattias hemma och åkte till mamma och Mio ett tag. Fick förstås mysa och kramas med Misen men ilskan gick inte över för det. Låg sedan bakom löss som körde i 70 på E14 så nu tänker jag inte plåga några bloggläsare med mer pessimism.

Kommentarer
Postat av: Helena & Lovisa

Håller tummarna för att bebben kommer allra snarast :). Lycka till med allt!

Kramar!

2009-01-09 @ 18:39:20
URL: http://www.hellendellen.blogspot.com
Postat av: Catherine

Var förbannad. Klart du ska vara med på allt. :-))

Pär hälsar våga vägra föda............

Kram på dig från oss här hemma.

2009-01-09 @ 18:57:48
Postat av: Catherine

Var förbannad. Klart du ska vara med på allt. :-))

Pär hälsar våga vägra föda............

Kram på dig från oss här hemma.

2009-01-09 @ 18:58:08
Postat av: Lena

2009-01-10 @ 03:57:28
Postat av: Lena Windolf Holm

Klart att det går, också för en kvinna att kombinera ´familj och studier!

Att föda barn på önskad tid är svårt, de kommer oftast en annan dag än beräknat.

Jag förstår att du är trött på att vänta, men försök att se väntan positivt. Du får en liten människa att älska, precis så mycket som du älskar Mio. LYCKA TILL!!!

/ mamma

2009-01-10 @ 04:02:24
Postat av: Stina

Ilskan kanske kan sätta igång något. Eller så inte. Jag håller tummarna! :) Stödkram!!

2009-01-10 @ 10:43:25
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Caroline Hanning

Nä konstigt är det ju inte men nog väldigt ovanligt att en nyförlöst kvinna gör en tenta några dagar senare och sen åker 20mil bort =) Hoppas du orkar, skulle nog inte jag göra. Hoppas iaf att bebisen kommer innan måndag =)

2009-01-10 @ 20:05:03
URL: http://caroline-hanning.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0