Årets första kväll

Har i en timme stört mig på kamerans dåliga kvalitet på Anders S Nilsson i Parlamentet medan alla galaklädda "politiker" minsann visades genom en skarp och brusfri bild.

Har mera "mensvärk" och sammandragningar nu ikväll och är jävligt lättretlig men fortfarande lika gravid som tidigare och med avsaknad av tydliga tecken. Har dessutom blivit förkyld med retningar i halsen och rinnsnuva men ändå har jag tagit en liten "joggingtur" med Mio nu ikväll och planerat för några timmars pluggande på skolans bibliotek imorgon. 

Mattias växlar mellan filmerna på 3:an och 5:an men jag har ingen ro för att engagera mig i någon av dem, än mindre till att försöka sova trots att det nog är kvällens nästa måste.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0