Grattis på namnsdagen Viktor

och tack till Stina som gjorde mig medveten om den stora dagen!


Har kommit hem, pussats, kramats och skurat köksgolv. Nu sitter jag här medan Viktor sover intill och de andra är ute och rastar skotern. Jag har missat Mios längdskidspremiär och en tredjedel av Viktors hittills levda dagar men det är ju sånt som pappor i alla tider (?) annars gått miste om så jag unnar absolut Mattias att få vara först för det kommer nog både fler skidturer och dagar för Viktor. Han har fått Mio att både kissa på toaletten ett flertal gånger och att mata lillebror. Min "man" är helt enkelt världens bästa pappa.

Jag har under dagen idag istället fått förmånen att sitta på föreläsningar som gett mig ett antal arrgument till varför rehabilitering är att se som en ekonomisk investering och ett hopp om att förändringar går att genomföra även i fattiga glesbygdskommuner. Har också skapat en lång lista av tänkbara arbetsplatser för mina tillämpade studier så nästa vecka ska jag ge gärnet.




Har med ett visst mått av våld kommit i ett par av mina vanliga jeans nu ikväll också! Dieten av restaurangkost, champagne och diverse fikabröd tycks ha gjort sitt till (och hade jag varit av sådan typ att jag använde smileysar i mina blogginlägg så hade det passat med en här).

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ett par av dina vanliga jeans?! Grattis grattis! Tror det tog 6-8 veckor för mig, och jag som ammade och allt. Snabb förlossning och tillbaka till sin gamla kropp på en vecka, du är ju som gjord för att föda barn!

2009-01-22 @ 20:17:12
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Mormor

GRATTIS lillebror på namnsdagen!



Vilken stolthet och kärlek bilderna visar.



Njut av varandra.

2009-01-22 @ 20:33:36
Postat av: Stina

Men oj så fina bilder! Och han är verkligen sockersöt den lille Viktor! Är enda chansen att träffa honom och er att komma till Böle måntro? Skulle vara kul att se hur ni har det, men det är ju en bit att åka och vi har inget ärende till Ikea än. ;) Annars kanske vi kan ta det någon torsdag när Andreas har sin lediga dag...om ni är hemma allihop förstås.

2009-01-23 @ 11:33:10
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0