Det ska väl ha gått vägen det där med, hoppas jag

Tentan alltså.
Just nu väntar jag på en resterande gruppmedlem och på att Viktor ska komma hit och göra sin akademiska premiär (hans pappa hade något privat kvar på sitt jobb som han skulle avsluta). Iskallt ute och nästan ännu kallare bil tog mig hit men den ska väl hinna bli varm på vägen till Böle ikväll, ska köra ensam de tretton milen med sönerna i baksätet medan Mattias kör dit sin bil så att han har något att röra sig med när jag är i Sundsvall sedan.
Lite övning inför måndagens semiarie väntar men jag har praktiskt taget avverkat halva min utbildningstid i detta nu! Har defenitivt gjort det efter måndagen.

Kommentarer
Postat av: Marianne

Elin(och Mattias förstås) har lyckats med det skolan inte riktigt lyckats med, att rekrytera yngre studenter och dessutom en kille, inte illa... och söt är han också! :-)

Han skötte sig fint när han var i skolan idag!

2009-01-16 @ 21:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0