Det förra var ljug...

...men DET HÄR är det sista inlägget från stan.

Glömde hur bra Viktor sov i natt (som var min natt dessutom) och för alla sämre nätters skull så kan det ju vara skönt att gå tillbaka och läsa att han faktiskt kan. Han somnade cirka 22, åt 01.30 och somnade om igen på en gång. Kl 05.00 lät han lite så han fick nappen och jag gick för att värma mjölk men sen hann han somna om och åt inte förrän 06.20 och somnade sedan snabbt igen tills 08 eller nåt sånt. Helt klart bästa natten hittills. Imorgon blir han tre veckor, naveln har ramlat och han har börjat med svarsleende. Man kan inte låta bli att le själv, känner mig lyckligt lottad med min "man" och mina fina barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0