Aldrig har väl så många minusgrader berört så lite

Den härliga kroppsvärmen är helt klart ett argument för att fortsätta vara gravid i evighet, men så många fler argument för den saken har jag inte...

Det har helt klart varit svårare att gå idag än igår men jag gjorde mina ärenden på stan som resulterade i att jag nu har sju olika små paket till Mattias, sex från mig och ett från barnet/barnen. Hittade även en ryggsäck till Mio på rea på Åhléns för som potentiell storebror ska man minsann inte behöva släpa med sig skötväskan till dagis längre! (Bild lånad här)

Var helt slut när jag kom hem efter att ha missat det där med lunch men på något konstigt sätt så har både tvätten blivit tvättad och en sockerkaka blivit bakad (och halvt uppäten). Middagen fick Mattias laga och är det något han är bra på så är det att exprimentera med ovanliga kombinationer, idag serverades det potatisbullar, pyttipanna och stekta ägg, med ketchup och lingonsylt till... Jag höll mig till potatisbullarna och lingonsylten och blev åtminstone både mätt och belåten.



Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag hoppas att det börjat smärta rejält vid det här laget!

2009-01-04 @ 19:22:22
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0