41+2 (tänker inte ens låtsas att jag har något roligt att skriva om)

Tack för alla fina kommentarer! Jag beundrar alla er som orkar fortsätta läsa vad jag skriver trots att jag bara gnäller och ältar samma sak om och om och om igen!

Tyckte iaf att de regelbundna sammandragningarna (var 7-8:e minut) började göra ondare igår kväll så jag övertalade Mattias om att vi skulle gå och lägga oss redan vid åtta utifall det inte skulle bli så mycket sömn sedan... men nu sitter jag här IGEN! Så idag är det pluggdag som gäller, tenta nästa fredag och för varje dag som ingen bebis dyker upp så blir det ju en dag mindre kvar för att plugga efteråt...

Kommentarer
Postat av: Catherine

Den här lillplutten vill väl göra en stilfull entré och det ska börjas i tid att få bestämma själv. :-))

2009-01-06 @ 09:24:45
Postat av: Stina

Det var en envis en! ;)

2009-01-06 @ 09:51:18
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Klara

7e imorgon ja...

2009-01-06 @ 10:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0