Vuxna barn leker






Till sist tyckte även mamma att det såg roligt ut att åka bob nerför källarkullen och vågade sig på ett åk! Dessförinnan hade jag tagit Ockelbon för att köra upp den "riktiga" pulkbacken som drivit igen, men jag fastnade när jag skulle vända längst ner. Sedan surade skotern ner sig och växlarna krånglade, men till sist tog jag mig både iväg och upp igen, allt på egen hand! Fick tom ett litet, litet beröm efteråt... Tyvärr blev inte backen så mycket bättre att åka i så vi hamnade på källarkullen istället, med betydligt kortare väg att gå upp efter varje åk.

Ska få hjälp med att tillaga stek i lergrytan idag innan mamma åker hem igen och helgen för min del ska avslutas med Beck på tv:n.





Har en pojkvän med både ful mössa när han är hemma och ögon som skelar emellanåt men han är finast ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0