Det nya livet

Ringde till den lokala församlingen för att diskutera dop men efter fem-sex signaler nånting så möttes jag av en röst som sade att "detta är ingen röstbrevlåda. Du kan inte lämna något meddelande". Det är glesbygd det... lite charmigt ändå. Har roat mig med att läsa kommunens senaste årsredovisning nu i eftermiddag för att jag vill vara lite mera påläst inför mötet om de arbetsplatsfölagda studierna på just kommunen imorgon. Jag ska ju dessutom leva här tillsvidare och gillar ju det där med att ha kunskap och kontroll.

Det har varit lite lite bilder på Mio på sistone, det har väl sin naturliga förklaring men jag jobbar på att bättra mig så här är ett gäng! Han har fått en liten fickkamera som Mattias hade innan det där med kameramobiler dök upp men Mio förstår inte riktigt att man tittar i den för att fota på annat utan han fotar sig själv i extrem närbild... Lycklig är han över att ha fått den iaf, även fast vi ännu inte kopplat den till datorn och sett resultatet av hans skapelser!


Kommentarer
Postat av: Mormor

-Alla är vi barn i början. Vad månde bliva?

träning ger färdighet, vad finns det mer att säga?

2009-02-02 @ 21:05:08
Postat av: Stina

Hihi, Arvid brukar gå lös på vår kamera ibland också. Funderar på att lägga ut några av bilderna på bloggen sen. Tänk om några av våra barn blir fotografer senare i livet, då kan det vara kul att ha kvar de där första "bra" bilderna. ;)

2009-02-03 @ 08:19:35
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0