Säger godnatt

Finaste lillebror sover nu i bodysuiten med "Bertils traktor" (men han har inte somnat för kvällen än) och storebror ockuperade några timmar tidigare hallen med sitt traktorskruvande efter att Mattias tagit in den (hans eller någon av hans bröders gamla) för att någon del behövdes till hans motorsparkbygge. Jag har fått städa, inte efter dem och inte för att det var nödvändigt men för att försöka göra hallen (vårt allra fulaste rum) en smula mer trivsam - och jag tror att jag lyckades, dock återstår massor (tex en totalrenovering). Har nu tänt stearinljusen i salen och väntar på sällskap, men att laga skotern har visst företräde och en stund till orkar jag vänta innan humöret kommer att börja tryta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0