Redo för beach -09


Då alla andra jag hittat kostar 149-179kr så fyndade jag denna för 25kr här! Det började eg med att jag insåg att H&M börjat med heminredning och förutom ett örngott och en kökshandduk (nedan) som inte alls passar övrig inredning här hemma men som var snygga och billiga så blev det även några tröjor till Mattias och Mio. Insåg sedan att jag allt som oftast inte letar efter sådant jag själv behöver och vad behöver jag mest? Jo, något att känna mig bekväm i med min post-gravida kropp. Till sist hade jag även fyndat några par trosor och ett par skor till Mio, alltsammans på rea, så nu är jag nöjd med kvällen och kan ägna mig helhjärtat åt Beck och Mattias.


Kommentarer
Postat av: Stina

Snygg! Matchar bloggen väldigt bra också. Bara en sån sak! ;o)

Bra gjort med skotern tycker jag, och hjälp vad kul ni ser ut att ha haft!!

2009-02-23 @ 10:43:00
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0