Något fattas

 
Då och nu
 
... Något jag inte saknat innan dök upp när jag provade klänningen jag köpte som höggravid. Efter fem veckor drar jag fortfarande omkring på några kilon för mycket som gör att det mesta av "gamla kläder" inte sitter som jag vill, men när det gäller denna klänning är det av helt andra skäl så det blir något att packa ner tillsammans med gravidjeansen utifall lusten om en trea någon gång skulle sätta in.



Har lite dåligt samvete över mitt dåliga tålamod och min panikångest över för lite sömn under den gångna natten så jag försöker mig på en billig kompensation genom denna bild på världens finaste och underbaraste, som fick en ask "hallonbåtar" (zoo) i ett inslaget paket imorse medan vi vuxna fick en jättefin tavla han skapat på dagis. Trots är bra men inte nattetid och det hoppas jag att Mio snart också inser.





Vill ge en hälsning om en bra alla-♥-dag till alla därute.

Kommentarer
Postat av: Mamma, mormor och "svärmor".

Mycket bättre kan det väl inte bli, älskad som du är av lillarna.

Kärlek till dig, vår förstfödda!!!

2009-02-14 @ 12:22:27
Postat av: Anonym

Det ska naturligtvis vara killarna, inte lillarna, eller ....?

2009-02-14 @ 12:25:00
Postat av: Catherine

Grattis på Alla hjärtans dag. kram

2009-02-14 @ 16:10:54
Postat av: Stina

Wow, du ser mycket fit ut!! Jag kämpar vidare, har 5 kg kvar nu men jag antar att magen fortfarande kommer att hänga (...) med ett tag till. :)

Fortsatt trevlig alla hjärtans dag till er alla fyra!!

Kram

2009-02-14 @ 16:11:02
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0