Morsan på besök

Men min mamma är inte typen som ställer till med besvär och extra arbete utan precis tvärtom, hon gick upp med Viktor när han vaknade vid åtta imorse (fast eftersom klockan var såpass så gick vi andra också upp ganska snabbt därpå), hon läser massor av sagor för Mio, hon passade bägge barnen igår så att jag kunde laga extra goda köttfärsbiffar och hon drog den ena vagnen när vi gick på promenad så att båda barnen kunde följa med. Mattias har snudd på bott i garaget sedan hon kom men det beror nog mer på att så mycket därnere behöver bli gjort än på en besvärlig svärmor (hoppas jag iaf).

Upptäckte när jag kom hem från stan att Viktor börjat med ett jättegulligt svarsleende och att Mio kan sitt efternamn, skönt att de klarar sig bra utan mig, de små liven.

Kommentarer
Postat av: Mamma el "morsan".

TACK för en jätteskön helg och att få barnbarn är verkligen livets efterrätt, söta och goda med en härlig eftersmak.



Vi ses!

2009-02-22 @ 23:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0