Jag...

...har fått godkänt av läraren för att påbörja de tillämpade studierna redan om några veckor.
...har glömt att ringa församlingen angående dop idag igen.
...har nyss kommit in, lagom bedövad i ansiktet av kylan (fast som ändå bara är -10 nu istället för -20 som i morse) efter pulk-, bob- och tefats-race i backen som svärfar plogat upp åt oss, och efter att med muskelkraft flyttat skotern uppifrån gården och ner i ladugården (den saknar någon del, typ topplockspackningen eller nåt, är inte körbar iaf).

...ska snart hänga tvätten, än så länge har det inte blivit fler maskiner än att det fortfarande är roligt med egen tvättmaskin.
...ska sedan Mio lagt sig koka mig en kopp te och ge mig i kast med det kapitel i nuvarande bok jag hoppade över tidigare idag, om inte Mattias har något bättre förslag för kvällen.
...ska till sist sova gott och hoppas att Viktor känner för att ha en lika bra natt som den senaste då han sov oavbrutet till 05, åt och sov sedan tills han väcktes vid 08. Han har bara sovit bättre och bättre de tre senaste nätterna så nu vet vi oaf att han kan, även om jag förutsätter att han kommer att äventyra den vetskapen åtskilliga gånger.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0