Jag kunde aldrig fått det bättre!

 Då: februari 2003 på fest i Mattias 1:a på Körfältet, någon vecka innan vi blev tillsammans. Mattias förundras fortfarande över hur han kunde falla så djupt för någon med så röd ögonskugga.




 Nu: 6 år äldre (foto från imorse). Osminkade (jag), oduschade (Mattias), förlovade, föräldrar... och förstås fortfarande lika kära (om än på ett mindre nyförälskat sätt).



Det enda som inte fanns på affären inför kvällens middag var förstås smördegen så nu blir det älgfilé på något annat sätt (för jag har läst receptet och tänker inte försöka mig på någon hemmagjord deg), förmodligen stekt och med svampsås till. Innan jag funderar vidare på det ska jag dock ta itu med dagens läsning, det är ju inte för intet som jag fått stanna hemma från dagisinskolningen.

Kommentarer
Postat av: Catherine

Grattis på 6-årsdagen. Hoppas ni får en bra dag och en mysig kväll. Älgfilé lät verkligen mumsigt.



Kram på er

2009-02-10 @ 09:37:03
Postat av: Stina

Vad roligt att se gamla bilder. Hm...kanske skulle ge mig på ett sånt blogginlägg jag också...det vore roligt.

GRATTIS på 6-årsdagen!!!!!!!!

2009-02-10 @ 09:44:47
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Sandra

Grattis!

2009-02-10 @ 12:58:05
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Anonym

2009-02-10 @ 17:39:09
Postat av: Marianne

Det låter väl bra att han inte valde efter ögonskuggenyans när det gällde livskamrat och sina barns mamma :-)

2009-02-10 @ 17:40:32
Postat av: mamma

Grattis och vilken tur att just ni två fann varandra, med eller utan ögonskugga spelar ju mindre roll.

2009-02-10 @ 18:58:32
Postat av: Sara

Jag som inte har ätit på riktigt nu när jag är sjuk, dregglar ihjäl mig när du skriver om kött. Det är de första jag ska sätta tänderna i, när den här skiten är över!



Och så grattis förståss!!! :) Vi har 2 månader kvar tills våran 6årsdag!

2009-02-11 @ 20:21:00
URL: http://mammasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0