Jag imponerar på mig själv

Den senaste veckan har jag både haft lust och motivation till "riktig" matlagning och det var längesen sist. Det har blivit både egenpanerad fisk med smak av franska örter, en hel långpanna köttfärspaj och idag hemlagat potatismos och köttfärsbiffar med morot och vitlök i. Jag gissar att det nya köket har en del i det hela och eftersom vi ska bo här ett tag så hoppas jag att det håller i sig. Till på tisdag har jag planerat in smördegsinbakad oxfilé med champinjoner och efter det ett modifierat muffinsrecept ur boken jag fick i inflyttningspresen tav Marianne. Varför just på tisdag? Jo, vi firar 6-årsdag då! Och på lördag är det ju alla-♥-dag men då blir det Mattias tur att stå för menyn.

Kommentarer
Postat av: Stina

Du har blivit utmanad i min blogg! :)

2009-02-09 @ 09:38:26
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0