Eftersom det är den dag det är just idag...

...så vill jag skryta lite extra över mitt stora ♥. Förstår att detta måste vara en jobbig dag för alla ensamma men det är ett fritt val att läsa vidare...

Mattias frågade i onsdags vad jag ville äta idag eftersom jag lagade gott åt honom på 6-årsdagen, så nu är han i färd med att göra baconinlindade kycklingfiléer och svamprisotto (ett recept jag hittat i Coop-reklamen någongång men ännu inte provat). Nog för att han lagar middag ungefär lika ofta som jag gör men sällan så avancerat som idag så jag hoppas det ska smaka! Försöker att inte nalla alltför många geléhjärtan ur asken han gett mig för jag vill vara riktigt hungrig.

Kommentarer
Postat av: Sara

I denna sjukstuga blir det havregrynsgröt o hämtpizza. ;) Duktig Mattias!!

2009-02-14 @ 18:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0