Det går trögt på alla fronter just nu.

Har inte ro till att läsa, Mio var svårlämnad på dagis och det är fredag den 13:e. Skulle göra ett alla-♥-dagspaket men presentpappret gick sönder... Förra gången med samma datum var då jag krockade på Kvantums parkering så jag citerar masjävlar och "undrar vad det ska hända för skit idag då"? Det är åtminstone inte lika kallt så en promenad ska jag lyckas åstadkomma, helst utan att halka eller bli påkörd eller nåt sånt. Är inte särskilt skrockfull men idag är en sån där lite avig dag allaredan och sånt brukar i mitt fall ha en förmåga att hålla i sig, jag ser dessutom värre ut än en kassler i jeansen jag tvingat på mig för att de andra ligger i tvätten inför veckans kommande skoldagar.

Våra vattenledningar hade frusit igen i natt förresten, apprå på fredag den 13:e.
Ska göra ett försök till att rycka upp mig, solen skiner ju...

Kommentarer
Postat av: Stina

Sover Mio o Viktor i samma rum? Tyckte det såg ut så på Hansanbloggen. Skönt i så fall! Jag är så rädd att Arvid ska vakna om Johanna ligger i samma rum, men det blir väl när hon äter mer sällan på nätterna kanske. Eller så inte.

Är Mio trotsig alltså! Arvid också. Ibland blir man helt galen... Och så är det mycket gnäll också tycker jag, gnäll gnäll gnäll för ingenting. Man orkar ju inte höra efter ett (kort) tag! Men skönt då att det finns fler, så det troligen är en fas de måste gå igenom.

Kram

2009-02-13 @ 11:25:28
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Marianne

Det är nog meningen att alla föräldrar ska få undra vem som som kom på den geniala idén att man ska fortplanta sig:-)

Kan lugna Er med att det kommer andra typer av faser senare.....

Säger inte att de är bättre eller sämre....

2009-02-13 @ 12:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0