Det blir ingen vigsel

Inte för oss i år i alla fall, som vi tidigare hade tänkt oss. Vi har varit eniga om det ett tag nu, jag med mitt missnöje över figuren, Mattias med sin vuxenångest och så det där med ekonomin... vi tar i nuläget hellre en övervåning om man säger så. Däremot har jag ju arvet jag fick och som jag hela tiden tänkt lägga på en Greklandscharter och nu tycks Mattias ha insett alvaret i det hela och börjat kolla lite efter resor och inte bara efter nya annonser på Blocket över sånt han ändå inte behöver... Men då kommer alla undringar eftersom ingen av oss varit i Grekland tidigare, vart bör vi åka? Vart bör vi inte åka? Var finns de finaste stränderna? Godaste maten? Med mera, med mera... Alla tips är bättre än inga tips alls! Vi vill få en bra vecka av bästa möjliga sort utan närhet av allt för många barn (eftersom vi inte vill bli mer påminda än nödvändigt av våra egna).

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag har aldrig varit i Grekland. Var jag däremot varit är i Cypern på den grekiska delen och jag/vi rekommenderar varmt Cypern. Det är den bästa semestern jag varit på... Den och bilsemester längs Höga Kusten. Fast det är två skilda kategorier av resor känns det som. Nog om detta. :)

2009-02-15 @ 19:37:17
URL: http://stinur.blogg.se/
Postat av: Sandra

Varför inte gifta sig i Grekland =)

2009-02-15 @ 19:50:04
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kreta tyckte jag var väldigt lugnt och helt underbar mat där..har ej varit på nåt fler ställe men där vi var var det inte så mycket barnfamiljer visserligen var det lågsäsong då också så vill man ha det extra lugnt rekommenderas att åka på sensommaren/hösten. =)

2009-02-16 @ 00:54:59
Postat av: Mamma och "svärmor".

2009-02-16 @ 07:05:54
Postat av: Mamma

Hör med moster Sofie och "morbror" Tomas. De är vana Greklandsturister och vet säkert en hel del om vackra, lugna lämpliga platser.

2009-02-16 @ 07:07:53
Postat av: Mamma

Hör med moster Sofie och "morbror" Tomas. De är vana Greklandsturister och vet säkert en hel del om vackra, lugna lämpliga platser.

2009-02-16 @ 07:07:56
Postat av: Mamma

Hör med moster Sofie och "morbror" Tomas. De är vana Greklandsturister och vet säkert en hel del om vackra, lugna lämpliga platser.

2009-02-16 @ 07:08:29
Postat av: Marianne

Kan ju vara kul med ett bröllop senare, då hinner Viktor bli större och förstå sig på rollen som ev. brudnäbb. På ett av bröllopen vi var på i somras var bruden 49 år, så lugn du hinner.....

2009-02-16 @ 11:46:08
Postat av: Klara

Mor är en gammal radio, alt hk-lärare. Personligen säger jag hajtand, passa er för killar med hajtand runt halsen, de är som oftast slym.

2009-02-17 @ 15:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0