Då så


Nu har vi för första gången haft barnvakt till båda våra barn. De verkar ha haft det bra hos farmor och farfar medan vi mådde mindre bra... Hade på känn att fyra öl skulle generera i bakfylla efter att inte ha varit berusad på nästan ett år men jag önskar att jag kommit ihåg lite bättre hur illa man kan må. Tröstar mig med att både sambon och svågern tycks ha mått sämre ändå. Jag hade iaf ganska roligt med Mattias, Bertil och ett fyrtiotal Sönneråsingar på gårdagskvällens tacomiddag och pratade även med en del av byborna. Minns inte riktigt allt men jag hoppas jag gjort ett gott intryck... Vi fick sedan skjuts hem (inkl en lång omväg till Hammarn och tillbaks) med en kille född -90 och jag kände mig med ens väldigt gammal, trots att jag en timme tidigare varit så mycket yngre än de flesta.

Det där med inflyttningsfest får nog vänta ett tag till, jag vet ju att ölsuget kommer att komma tillbaka men just nu känns det inte riktigt så.

Nu ska jag poppa popcorn och mysa med mina älsklingar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0