900kr fattigare

i bara mat. Har redan påbörjat inköpslistan inför nästa stadsbesök men det kan ju ändå vara bra att gynna hembygden emellanåt. Vi glömde däremot att handla godis... Min del i det var ändå lite medveten för i dagens kyla har jag ingen lust att promenera och på något sätt känner jag att mina onyttigheter måste förtjänas, åtminstone tills vikten ligger där jag vill igen. Mio fick/behövde inte följa med på affären då Bertil kom och hämtade honom med traktorn, säga vad man vill men ska det fortsätta på detta sätt får han gärna bo kvar hemma resten av livet...!

Viktor är 3 veckor idag men i jämförelse med när Mio var bebis och vi mest bara fördrev tiden med att titta på film och vänta på att han skulle vakna eller somna så känns det som att Viktor har funnits i en hel liten evighet redan, och vi skrattade åt tanken på att det faktiskt bara gått tre veckor sedan jag var gravid! Tyvärr sitter humörsvängningarna i än.

Funderar på att skruva ihop leksaksspisen igen, i väntan på att den riktiga ska börja fungera... Fast att laga mat på vedspisen fungerar ju det med, så länge det brinner i den (jag har ännu inte lyckats tända upp en enda gång).

Kommentarer
Postat av: Mamma & mormor

Fattar inte riktigt, vem får gärna bo kvar hemma hela livet, Mio eller Bertil?



Sov gott!

2009-02-01 @ 20:58:09
Postat av: Stina

Ojdå, jag är imponerad att ni glömde köpa godis - det brukar jag inte missa. ;)

Ja visst är det konstigt att det känns som om barnen alltid funnits?! Konstigt, men härligt! :)

2009-02-02 @ 12:02:53
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0