Wha the f**k ska jag läsa till hösten?

Mattias, min ängel, köpte igår två krtonger glass från glassbilen med motiveringen att "glassgubben har provitionslön" för det hade han minsann frågat. Idag bjöd han mig på glass i sängen i eftermiddags och när han nu ikväll tyckte att jag legat tillräckligt länge tände han upp i vedspisen, kokade te, ställde dit en fåtölj med ett skinn i och en stol framför med ett täcke på (motsvarande fotpall) och lade en karta ipren intill. Där satt jag tills iprenen började verka och teet tagit slut i tron på att jag inte enbart är drogad utan även en smula friskare. Sedan tog jag ett litet tag i det där med framtiden. Om två veckor ska ansökningen vara inne till höstens valfria termin så jag sitter med ett tiotal små handskrivna papperslappar över distanskurser på hel-/halv och kvartsfart för att försöka pussla ihop något vettigt motsvarande 30hp. Lättare sagt än gjort.

Kommentarer
Postat av: Stina

Vad bra han är på att pyssla om dig!

2009-04-03 @ 08:27:30
URL: http://stinur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0