Mellan torsdag och lördag



Idag har det varit mulet och regnigt. Den fina bilden på Mio är därmed inte tagen idag. 
Vi har varit i Sollefteå och handlat. Kalsonger och solglasögon till Mio (jag ville att han skulle ha pilotmodell men dem vägrade han att prova och dessutom skulle de nog gå sönder ganska snabbt, han är ju ganska "pillig" av sig). Viktor fick en vår/sommarjacka och en ny pyjamas. Vi vuxna köpte en potatispress och massor av mat.
Efter middagen, som föga förvånande innehöll pressad potatis, har vi nu gjort veckans storstädning så att hela helgen står öppen för andra förslag.  

Nu närmast ska vi försöka skotta fram tv-antennen ute på gräsmattan som någongång i vintras fick ett takras över sig och försvann... Därmed kanske vi förutom 4:an, 6:an och barn-/kunskapskanalen kan välja att titta på 1:an och 2:an. Faktiskt så har jag inte alls saknat 3:an och 5:an så mycket som jag trott att jag skulle göra.
 


Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Catherine

Efter en veckas praktik är jag rätt trött men det har varit kul. Känner mig ledbruten efter ridningen denna vecka så det hjälper till att känna sig trött.



Vad söta guldklimparna är i sina nya saker.



Ha en bra helg allihopa. :-))

2009-04-04 @ 06:59:52
Postat av: Sandra

Vilka fina barn du har!

2009-04-04 @ 21:29:06
URL: http://perfectbynature.blogg.se/
Postat av: Sandra

Och tänk när jag bodde på stan och inte hade några TV kanaler alls, eller internet. Det gick det med. Snart är vi utan internet här...måste nog ta och lösa det.

2009-04-04 @ 23:26:32
URL: http://perfectbynature.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0