S J U K

Först tyckte jag att det var synd att gästerna hade så bråttom iväg imorse men efter att redan igårkväll ha kännt mig risig i halsen så tog det sedan bara någon timme efter att de åkt innan förkylningen bröt ut för fullt. Nu i eftermiddag stod jag inte ut längre utan tog en ipren och gick och lade mig en stund. Orkade inte ens sitta stilla vid datorn och titta på foton för att välja ut de bästa till framkallning. Mår lite, lite bättre nu med ipren i kroppen men jag tvivlar fortf på om jag kommer att orka med praktiken imorgon. Hoppas på ett mirakel, inte för pliktens skull utan för att jag är så nyfken och absolut inte vill missa något!

Lite vila igen nu då kanske...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0