Och texten har mot min vilja bestämt sig för att vara centrerad.




Det är minsann inte bara bilar och traktorer som gäller bara för att man bor på landet och föder den ena sonen efter den andra. Jag och Mio har letat fram kreationer till torsdgens påskkärring-outfit och Mio älskar att få göra sig fin! Jag har en stor förhoppning om att han kommer att vara lättare att sminka i år än sist då det blev streck istället för fräknar...

Jag har idag arbetat frenetiskt med min praktikrapport, det var inte meningen utan "det bara blev så". Tiden rann iväg och det var inte förrän den där brännande känslan i ryggen inte bara gjorde sig påmind utan konstant fanns där som jag insåg att det var tid för någt annat. Så det blev tvätt av sängkläder och myskudds-örngott, uppsnyggning av skafferiet, en power-nap medan Mattias lagade middag och sedan ett besök hos svärföräldrarna. Jag är fortfarande så full av energi att det är svårt att bara sitta still och titta på det sista avsnittet av "familjen annorlunda" men jag ska iaf ge den sista halvan av avsnittet en chans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0